Модуль 9-10
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль та місце диференційованого навчання. Я зрозуміла , як форми завдань треба використовувати для дітей, щоб я виступала в ролі фасилітатора. Щоб робота була ефективною, завдання треба диференціювати в залежності від інтелектуального рівня, інтересів дітей, їх попереднього досвіду. Я прийняла участь у груповій роботі по створенню статті і розміщенні її на своїй Вікі-сторінці. Таку роботу я можу використовувати в роботі з дітьми.
После работы с модулем 2 я узнала, как работать с программой Publisher. Поскольку навыков работы в данной программе у меня раньше не было, было сложно создавать буклет. Но я поняла, как важно в работе з детьми использовать метод проектов, это позволяет активизировать деятельность детей и развивать их познавательную активность.
ОтветитьУдалить